vrijdag 1 maart 2013

Labels

Het werd zo stilaan tijd om eens te gaan nadenken over labels om in mijn kledij en andere frutsels te naaien. Zodat het toch een beetje duidelijker wordt dat het een eigen creatie is ;-)

Na veel zoeken en tijd op de computer met allerlei programma's ben ik er eindelijke uit en dit is het resultaat:





Ik ben ook bezig met het maken van beertjes en dergelijke en dan leek deze label toch een beetje aan de grote kant dus heb ik ook een variant gemaakt voor andere creaties (niet kledij). Komt voor uit hetzelfde ontwerp maar toch net een beetje anders :





Ik heb gebruik gemaakt van strijkpapier en stofjes... leek me de gemakkelijkste en leukste manier om je eigen stijl neer te zetten!

Voila, dat is ook alweer iets dat ik van mijn "to do list" kan schrappen want het is toch iets belangrijks als je zelf je kledij gaat maken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten