maandag 4 maart 2013

Beertjes

Na het maken van mijn Toothless plush heb ik de microbe te pakken!!
Ik heb er nog een paar bijgemaakt voor mijn kids, ze zijn er dan ook dol op maar voor wie is welke nu ;-)

Ze zullen hoogst waarschijnlijk wel bekend voorkomen maar je moet met iets beginnen, het is natuurlijk wel de bedoeling dat ik mijn eigen creaties ook begin te maken maar om het een beetje gewoon te worden...

Dit is het resultaat:





Het is een begin...




Deze is voor mij de minste.. de "bot" maar de kids vinden hem zowiezo ook fantastisch



Deze vind ik super, hij is misschien een beetje dood maar hij mag er best wezen


Deze is mijn absolute favoriet, niet alleen omdat hij een "limited edition" was maar gewoon omdat ik hem ook een prachtige beer vind.

Nu kunnen we buiten het oefenen ook eens aan eigen creaties beginnen, ik ben eens benieuwd...


4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Wie weet... je bent bijna jarig ;-) LOL
      Nu kan ik beginnen aan "allemaal rokjes" :-D

      Verwijderen
  2. Ik zit wel te wachten op de rokskes zenne ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha.. ze zijn er... kom en geniet :-D

    BeantwoordenVerwijderen