maandag 11 maart 2013

Rokjes !!!

Ik heb het hele leuke boek gekocht "Allemaal rokjes" van de fantastische Mme Zsazsa... ik ben dan ook direct aan het werk gegaan.
Mijn dochter en ik waren alvast heel erg enthousiast :-D

Het resultaat van mijn eerste creaties vind je hieronder:


Een "Rock 'n Roll" sterretjes rokje voor mijn grote meid... lekker stoer


 Direct aantrekken die handel natuurlijk, met de super trendy sokjes eronder ...



Mijn dochter vraagt me al heel lang een soort lambada rokje te maken, "zo eentje die helemaal opengaat als ik draai mama" zo werd hij mij beschreven dus toen ik de cirkelrok zag staan in het boekje wist ik... dit is hem. Man man, nooit bij stilgestaan dat het zoooooo gemakkelijk zou zijn om mijn dochter haar droomrokje te maken ;-)

De tweede was een risico dat ik nam, twee verschillende patronen in 1 rokje.. maar ik moet zeggen ik ben wel trots op mijn resultaat...


Initieel vond ik hem een beetje lijken op een circusrok...  maar eens ze hem aantrok:



Een kind kan werkelijk alles hebben blijkbaar... ik vind hem alleszins super mooi en mijn dochter is ook blij, zelf bij het sneeuwweer wil ze hem al aandoen maar het wordt nog heel eventjes wachten!


Hij past haar alleszins al perfect (alhoewel dat hij een vriendin van mij ook goed pastte, ik weet direct aan wie ik hem kan geven als hij haar te klein wordt)

Op naar het volgende project,

Groetjes Miss F

2 opmerkingen:

  1. Was het Kim???

    Ik vind de rode ook de mooiste.
    Met een leuk topje erop, wordt het helemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja mijn favo is ook de rode... nee het was Julia, die vriendin uit Gent die voor 2 jaar in Papua heeft gezeten. Man man, ze is echt "ette" ;-)

    Nu zondag om stofjes en broeken voor de mannen maken, daarna is het mijn beurt om kleedjes en dergelijke te maken!! Heb mega patroontjes te pakken gekregen en zie het helemaal zitten :-D

    BeantwoordenVerwijderen