dinsdag 8 januari 2013

Toothless Plush

EINDELIJK!!! Hij is klaar!!
Na heel veel bloed zweet en tranen... kan ik hem eindelijke tonen.
Hij was eerst een Kerstcadeau, maar dat is niet gelukt. Dan werd hij het verjaardagscadeau voor mijn zoontje op 29 december, dat is ook niet gelukt. Dan maar eens proberen om er een Nieuwjaarscadeau van te maken maar ook hier ben ik niet in geslaagd... heel veel losdoen en opnieuw beginnen...
En nu... ben ik best trots op mijn allereerste zelfgemaakte draak :-D






De vleugels zijn een beetje kleiner uitgevallen dan het moest zijn maar al bij al ben ik tevreden met dit resultaat, was geen gemakkelijke opdracht...


Als je mijn plush vergelijkt met deze die ze verkopen...


Vind ik deze van mij veeeeeeeeeel kindvriendelijker dan de officiƫle van "Dreamworks".

Ik heb de tutorial gevonden om deze te maken via deze link:
http://nooby-banana.deviantart.com/art/Toothless-Tutorial-Part-1-165345913


Ik heb er zeer veel aan gehad maar heb bijna elk stuk opnieuw zelf moeten uittekenen, het hoofd was te klein voor het lijf, de benen ook te kort en mijn vleugels... wel ja ik heb het al eens gezegd, deze waren ook niet in proportie tot de rest!!
Veel werk aan gehad om dit alles in orde te krijgen, veel stukken opnieuw moeten uitsnijden en opnieuw vastnaaien. 
Hij is zeker niet perfect maar... mijn zoontje vond hem fantastisch en daarvoor alleen al zou ik het opnieuw doen (niet echt!)


Kiss the dragon ... :-)




 
Dus als jullie der eentje willen maken... Good Luck!!! ;-)

Groetjes en tot de volgende

2 opmerkingen:

  1. Daar ga ik mij niet aan wagen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe komt het?? Hij is er zo blij mee ;-)
    Pas op heel veel werk aan ze, zag het met momenten niet meer zitten maar nu hij af is ben ik blij!

    BeantwoordenVerwijderen