vrijdag 28 september 2012

Dress

Nu is het eens mijn beurt!!
Ik ga eens zelf een patroon trachten te tekenen voor een kleedje! We zullen zien wat het geeft.

Ik heb mijn favo rok en een leuk topje klaargelegd om een beetje een patroon ervan te gaan tekenen!
Alles was klaar om eraan te beginnen dus zo gezegd zo gedaan! Niet bij stilgestaan dat het topje waarvan ik het patroon had gemaakt een stretch was en mijn kleedje uit katoen werd gemaakt. Niet goed voor de borststreek van het kleedje! Een stukje moeten bijsteken maar het kwam goed. Zo leren we veel bij, door al doende fouten te gaan maken... komt de volgende keer dus direct goed ;-)

Uiteindelijk is dit het resultaat van mijn kleedje gemaakt van een eigen patroon!!






Er is nog wat werk aan mijn patroontekenen maar ik denk dat ik daar toch wel eens een cursus voor zal gaan volgen. Ik heb veel dat ik een kleed zie van een super merk ofzo maar als je dat echt moet gaan betalen is er geen beginnen aan... daarom zal ik zeker en vast eens een "patronen op maat" opleiding gaan volgen!
We zijn goed op weg maar het kan altijd nog zoveel beter

3 opmerkingen:

  1. Mooie blog hoor!
    En mooie naaiwerkjes natuurlijk, maar dat wisten we al hé...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci... het is een begin eh ;-)
      De beer is ook bijna af en dan vliegen we er terug in!

      Verwijderen
  2. Ik kan je niet volgen want je hebt geen knop om te volgen...

    BeantwoordenVerwijderen