vrijdag 17 augustus 2012

Happy 8th Bday

Mijn kleine prinses wordt al 8 jaar... pfff wat gaat de tijd veel te vlug.
Ze heeft een kleedje mogen kiezen en vond er eentje in de Ottobre van de hemdjes (gelukkig) en ik ging aan het werk want het moest af zijn voor haar grote dag op 17 augustus...
Ik heb mijn best moeten doen maar had al vlug een leuk stofje gevonden en ging heel hard aan het werk...

Al bij al één van mijn mooiste creaties tot nu toe...





Dochterlief was alvast heel blij met het resultaat en heeft er een fantastisch feest aan overgehouden ... gelukkig heel lekker weer waardoor de jurk jammer genoeg niet lang aanbleef, maar zoveel te beter voor haar en haar vriendjes.



 Mijn schoenen moesten er jammer genoeg ook aan geloven bij de ladies van de dag... girls will be girls I guess...



Maar het bijlangrijkste was dat ze allemaal een super dag hebben gehad!! En daar doen we het uiteindelijk voor ;-)


On to next year...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten